fredag 4 maj 2012

Vilken natt...

Natten som gått var ett "litet" helvete...kom inte till ro ordentligt o huvudet fullt av tankar o funderingar. Så denna dag har jag gått omkring här hemma som en zombie. :((
Trots allt bidrog denna natt med något positivt, då jag var tvungen att gå ut i friska luften, trots småregnande.
Tog bussen ner till city o köpte mig en flaska rött..tyckte jag var värd det!! ;))
Blev lite piggare o passade på att handla på vägen hem.

Sitter nu här o skriver, smuttandes på ett glas rött....mmmm, inte alls fel!
Det känns att man inte är utvilad, men det får man ta..
Meningen var att jag skulle "våldgästa" en kär vän ikväll, men det får bli vid annat tillfälle. Känns lite som om jag svikit henne..får SNART gottgöra henne.

Älskade sonen min slog mig en signal tidigare..blev tillfrågad om jag ville komma till honom & hans sambo närmare slutet på månaden, blev glad o tackade ja!
NU har jag något mysigt att se fram emot...De ska bli föräldrar till sommaren, sååå förväntansfull inför ankomsten av denna nya familjemedlemmen samt sååå underbart härligt att få "träffa" den lilla el lille varelsen!! ;))
Tänk att min "lilla" kille ska bli pappa!!!

Ishockey för hela slanten nu...så det får ev bli en film ikväll..!?

Önskar dig (er) en underbar helg!!

Kram// Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar