fredag 4 maj 2012

Fredag's kväll...

Hur än min föregående natt varit, har jag trots allt kännt mig någorlunda tillfreds, oavsett hockey på tv:en.
Tillbringat en stund på Facebook, pratat med min goa tjej, smuttat på ett glas rött & funderat en del..
Många tankar på dig (er) därute, som ev har det som jag!?
Att försöka "ta dagen" som den kommer o göra det bästa av den...att vara tacksam för det som är, att trots allt kämpa vidare, att se fram emot positiva händelser...
Ja, tankarna är många..ibland vill man såå mycket men förmår sig inte att "ta steget" fullt ut.

När man nu sitter här, känner man sig rätt "liten", då ALLTING plötsligt blir väldigt påtagligt o tungt...alla tankar o funderingar "fungerar" inte som i praktiken...man lever i sin lilla värld o är kanske rädd för att "prova på"..!?
När man som jag, har dåligt självförtroende är man "rädd"..:((

Jag har väl aldrig tidigare brytt mig om vad andra tycker om mig o mitt leverne..MEN när man lever i sin lilla värld en längre tid, ensam...då bidrar det till ett osäkert beteende.
Man blir osäker på sig själv, på det man "presterar", vad andra tycker...m.m.
Helt enkelt...man nedvärderar sig själv till den mildaste grad....TRAGISKT...:((

Nåväl: Trots allt detta, har det varit en relativt bra Fredag's kväll...;))

Nu säger vi GOD NATT..!!

Kram// Annie

1 kommentar:

  1. Att tänka positivt är ändå en bra början, du är på rätt spår och jätteduktig!
    Hoppas du får sova inatt! Puss!

    SvaraRadera