torsdag 3 maj 2012

Pust..

Lite har man lyckats åstakomma idag...dammsugit, varit i tvättstugan o rensat bort mängder med reklam!
Skulle sitta fint med ett glas rött o lite mys..vinet kan jag nog glömma, då det är helt "torrlagt" här hemma...Så typiskt, när man nu verkligen är sugen..:(
För övrigt har dagen varit som de flesta, man går här inom sina fyra väggar, rastlös, ensam o ingen att prata med, kommer liksom inte till ro...saknar innerligt någon el något! :(

På tal att inte ha någon att prata med...så har jag precis ventilerat med min goa tjej, då hon i  skrivandets stund ringt...alltid skönt att få prata lite!
"Baksidan" av att leva ensam är som ovan nämnt.
Många tycker säkerligen det är positivt att leva ensam, men jag hör INTE till dem..är det något jag har svårt att hantera, så är det ensamheten!! :((

Visst är det stundvis skönt att få vara för sig själv, MEN vi människor är ej skapta för ensamhet.

Önskar få lite "respons" gällande livet, vardagen, ensamheten, nedstämdheten, ångesten m.m..
Tyck till o kommentera GÄRNA!!

// Nu blir det ryggläge & Tv

TA HAND OM DIG...;))

Kram// Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar