tisdag 15 maj 2012

På resande fot.....

Tänk, att man känner sig som en ny människa efter man duschat..alltid lika skönnt!

Denna dag har väl inte varit alltför givande...diskat, sugit upp "dammråttorna" o sedan hoppat i duschen. Räknar nu dagarna fram till Fredag, då det bär av till Stockholm för att hämta "Lilleman", exet o jag...;))
Ååhhh, DET ska bli såå mysigt att få "hänga" med lillen!!

Sedan på Söndag, bär det av till storsta'n IGEN, då  vi planerat att jag skall tillbringa månd-fred. hos min dotter m familj, för att sedan bli hämtad av älskade sonen på fredag kväll, efter hans arbetsdag...kommer att tillbringa helgen hos dem. (sonen med sambo) , att ej förglömma...., samt även lilla vovven!

Att få umgås med "barnen",  ser jag innerligt fram emot o att få hänga med Lilleman ska bli mysigt..har inte träffats på tre veckor...då det är en lång tid. Man vill trots allt vara delaktig vad gäller utveckling o lillens vardag. ;))
Det är dessa tillfällen jag "lever" för..då finns inga mörka tankar, ingen ensamhet, ingen rastlöshet eller oro.
Detta är livet's underbara LJUSGLIMTAR..!!

Nu blir det Tv:en....;)

Ha det gott..

Kram//Annie

2 kommentarer: