måndag 7 maj 2012

Hopplöshet...

Helgen är nu förbi, en ny vecka att "tampas" med..efter dagar av rastlöshet, ensamhet o en önskan om att vara någon annanstans!
Dagar som dessa, känns det hopplöst..då det är så min vardag ser ut..velar fram o tillbaka, kommer inte till skott med något jag ev funderat på att göra, vilket sen bidrar med irritation o nedstämdhet för att gjort
INGENTING!! :((

Idag är inte "min" dag...tänker inte hänga upp mig på det utan intala mig att nu är det så..försöka att på något vis sysselsätta mig.

Ser trots allt fram emot Onsdag kväll, då min goa tjej o jag får umgås, hon kommer efter jobbet o övernattar här hos mig ett par nätter...
Alltid mysigt att få lite sällskap!

Ha nu en bra dag...

Kram//Annie

2 kommentarer:

  1. Ja, alla dagar kan inte vara uppåt, men så länge du försöker hitta något positivt med varje enskild dag och försöker känna efter riktigt mycket hur det känns när det känns bra - så lyckas du kanske behålla den känslan lite längre, och dessutom fokusera på rätt saker!

    vi ses på onsdag lilla mamma, och så ringer jag senare ikväll.
    Puss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tar en dag i sänder...Du är såååå välkommen vännen min..!! ;))
      Puss o Kram

      Radera