måndag 14 maj 2012

Livets gåva..

Varför kan man inte få vara tillfreds med livet & vardagen!? Att få må bra, att få känna tillfredställande, att få vara behövd, att få dela vardagen med någon, att få känna sig trygg o få sinnesro.
Det har varit många "tunga" perioder samt även många positiva perioder, då man kännt livsglädje o varit tillfreds! Tyvärr alldeles för få de senaste åren..:(
Djup tacksamhet känner jag för mina älskade barn, vilka skänkt mig enorm glädje o lycka! Men som vi föräldrar redan vet, har vi våra ungar endast till lån's..må så vara, då man i livet ALDRIG kan få en mer underbar gåva.
Dessa små "varelser" växer sig stora o går sina egna vägar, lever sina liv med eventuella livskamrater.

Man älskar dem innerligt, önskar dem all lycka o välgång i livet..man känner oro, man gläds med dem, man gråter för dem.
Känner mig lyckligt "lottad", att fått så underbart härliga barn, som under årens gång, utvecklats till helt underbara personligheter! ;)

En extra varm tanke vill jag tillägna min äldsta goa tjej..som under årens lopp ALLTID har funnits där, stöttat, tröstat, peppat, lyssnat..m.m...en riktig "stöttepelare"! TACK vännen min...;)


Må gott....

Kram//Annie
Kommer alltid att finnas här för de mina....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar