söndag 8 juli 2012

Åhh, regnet det bara öser ner...

Vilket väder..något bättre luft denna dag!
Söndag eftermiddag, vad göra..!?? Försökte lösa korsord på min inglasade balkong (uterum)..blev inte så långvarigt, då det är så fuktigt i luften att man blev alldeles klibbig...även håret krullade sig...haha! ;)

Tänker på de mina som nu landat i Turkiet..fick ett mess sent igår kväll. Lilleman hade inte sovit en blund på resan...inte så konstigt. Hoppas han finner sig till rätta med alla nya intryck, så han får en mysig samvaro med mamma o pappa! Åhh lilleman...SAKNAR DIG!!!!!!

Just i denna stund känns det trist o tomt här hemma...måste försöka hitta på något, men VAD?? Hur ser din (er) dag ut? Skulle betyda enormt mycket för mig med lite "TYCK TILL" , att få respons på mina rader.
Inte världens roligaste "ämne", men ändå tankvärt!! ELLER........!?

Detta är mitt liv, min vardag, man varje dag "tampas" med...för en del kanske svårt att förstå. Det är trots allt inte så att man själv "försatt" sig i denna situation, men då livet alltid inte är så rättvist o absolut ingen "dans på rosor", har man formats o präglats därefter! :(  Säkerligen många..många med mig!
Det är DIG (ER) jag önskar få komma i kontakt med...utbyta tankar, händelser, känslor, funderingar, sorg, glädje, ja...vad som!! KOMMENTERA o TYCK TILL...!!

Ska nu fixa lite eftermiddags-fika...aldrig fel med en kopp kaffe...mmm!!

// Ta hand om dig (er)*

Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar