lördag 21 juli 2012

"Utmattad"....

De senaste dagarna har varit bland de bästa på länge, men tydlingen enormt intensiva...då man denna dag känner sig totalt "orkeslös"...;))
I denna skrivandets stund fick jag alldeles nyss ett samtal från min dotter m familj, som nu landat o är på väg hemåt till Silverdal...hääärligt, NU har lilleman kommit hem!! Ja, mycket på gång nu o här...LÄNGTAR sååå efter att få träffa ALLA de mina, har innerligt saknat dem.;)

Hörde ifrån nyblivna pappa'n tidigare idag...lill-grynet skulle bli undersökt av läkare, för att se om allt är ok o den lilla familjen skulle förhoppningsvis få åka hem idag!? Inte hört mer...
Detta är en STOR förändring o händelse i deras liv o de behöver säkerligen lite tid att "komma tillrätta" där hemma...från att vara två har de nu blivit TRE!!...haha;) Man får väl "lugna sig" något..OM det går, haha!?

** Mina sööötisar....önskar er ALL LYCKA o VÄLGÅNG!!!! Sänder er kärlek i mängder...NI finns ALLTID hos mig i tanke o hjärta!! Ha en underbar samvaro...:))
******
ÖVERVÄLDIGANDE...finner inget annat ord i stundens "hetta"..inte undra på att man känner sig känslomässigt utmattad. PÅ ETT BRA SÄTT!

Nu blirdet balkongen en stund...först fixa lite kaffe! ;)) Eventuellt något korsord OM det funkar!? Något svårt med koncentrationen i dagsläget...haha!!

** Önskar ALLA medmänniskor en fortsatt fin kväll.....med myys o närhet ;)))
         // TA HAND OM DIG (ER)*


Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar