tisdag 31 juli 2012

Lilla JULI...

Varit hemma nu sen ett par dagar tillbaka o det mesta är sig likt...haft en mysig vistelse hos Lilleman med familj, o även träffat de nyblivna föräldrarna vid ett par tillfällen!!
Som jag tidigare berättat, fick de en liten tjej som nu  fått namnet JULI....hon har fått smilegropar efter pappa o är otroligt lik honom ;))...sååå fiiin!!
De nyblivna föräldrarna börjar så smått *växa in* i sin nya roll o har fått in en del rutiner i vardagen som passar dem alla tre.Trots allt är det en enormt stor förändring i deras liv o tidigare vardag, då det måste få ta sin tid...Alla mår bra o är lyckliga över varandra!! ;))    DET är huvudsaken...

                                       // VÄLKOMMEN...lilla JULI...!!!
*
Vistelsen i storsta'n gjorde gott...kändes enormt skönt att få komma hemifrån *en stund*! ;)
Har *hängt* med lilleman o haft mysiga stunder, vilka betyder enormt mycket för mig, då jag verkligen älskar denna lilla varelse o älskar att hänga med honom!! Vilken häärlig liten kille...;))

*
De sista dagarna under min vistelse där, ville man göra lite nytta, vilket jag gjorde. TYVÄRR klantade jag till det några minuter innan jag begav mig hemåt...(vill inte gå in på det här o nu :(( ...vilket jag inte fick erfara förrän efter hemkomst. VARFÖR ska man alltid strula till det!?? Hoppas innerligt att "problemet" löser sig innan min dotter med familj  reser till Sundsvall (onsdag kväll). Detta känns inte alls bra...ställt till med problem för de mina. :((

*
Ska nu åka över till mitt ex för att tillbringa en stund med lilleman, äldsta barnbarnet o hans flicka...allt annat får vänta till jag kommit hem igen!  Önskar ALLA en bra dag!!

Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar