fredag 6 juli 2012

Fredag kväll...

Nu har det hunnit blivit kväller...
Skulle ta mig ner till city tidigare, men då det här är Power Meat hela helgen tog bussarna en helt annan väg...så det blev "sightseeing" runt stan med buss, då det var en bekant som körde...;))
Efter en dryg timmes bussfärd, klev jag av där jag klev på..haha!
Slutade med att jag handlade i butiken hemmavid o begav mig hemmåt igen..trevligt ändå!! "Slog ihjäl" lite tid i alla fall. ;)

Älskade dotter'n min slog mig en signal o berättade om sin dag...hade varit o klippt sig, varav hon skickade mig en bild på mobilen...jättefin är hon!
Då deras semester börjat idag, satt de på balkongen o njöt...Lillemans pappa med en whiskey o goa tjejen min med ett glas rött! DET gör dom rätt i...ledigheten kommer att göra dem gott, välbehövlig!
Är sååå enormt tacksam för min familj!! De finns där, de peppar, de uppmuntrar, de finns helt enkelt DÄR!

Nog känns det att de åker iväg imorgon, men det är inte för evigt o jag unnar dem en underbart härlig semester tillsammans med lillen, som säkerligen njuter av att få "hänga" med mamma o pappa varje dag!!
Även den lilla goa varelsen behöver de sina o slippa dagis för en tid framöver...häärligt för min lilla ljusstråle!! Må de få det bäst! ;))

Tankarna i denna stund går till älskade sonen min med sambo, då det snart är dags! Att bli föräldrar för första gång är alltid inte så lätt, men de fixar det säkerligen med bravur...själv är man såå förväntansfull inför detta!
Riktigt längtar efter att få träffa den nya familjemedlemmen! Önskar finnas till hands även för dem...OM de tillåter det...som mamma vill man såå gärna vara delaktig i "småfolket's" utveckling o uppväxt. Betyder såå enormt mycket att få den äran...;)

// DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅ*T GOTT.....

// Tar nu kväller..smuttandes på en drink ;))     // Alla "därute"...MÅ GOTT...

Kram// Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar