fredag 20 juli 2012

Åhhhh, va' skönt.....

JA, nu är DET avklarat...vilken natt! Man har inte sovit lång stund...det är som det ska va'!! ;)) Sådan här oro fixar man, MEN ändå skönt att ha DET avklarat!!
De nyblivna föräldrarna mår bra, om lite trötta. Tänk...en liten "madam", längtar sååå efter att få träffa den lilla familjen o bekanta mig med "lill-grynet" ;)) Går här hemma som en osalig ande...

                          // VARMT GRATTIS ännu en gång till "LILL-GRYNET"...!!!!

Ännu en glädjestund på G...IMORGON kommer Lilleman m familj att landa här hemma framåt kvällningen...åhhhh, vad jag LÄNGTAR efter min solstråle, den lilla underbart härliga "varelsen"!!!!! Har väl aldrig SAKNAT någon sååå himla mycket!! Man får sååå mycket tillbak's gällande honom...Tror att vi "knytit an" till varann under hans första levnadsår! Tack vare mamma o pappa som lät mig få vara delaktig i lillens liv, utveckling o uppväxt...en ELOGE till dem!!! ;)) LÄNGTAR, längtar till imorgon...

Nyss "ventilerat" en del med min dotter's mans mamma, som blivit en god vän genom åren o haft ett innehållsrikt samtalom dittan o dattan...vilken hääärlig människa!! Hon har kommit att stå mig väldigt nära o man blir innerligt glad att få höra ifrån denna underbart härliga person...;))
Egentligen har man en hel del att vara glad o tacksam över, vilket jag innerligt är...MEN det är inte alltid såå enkelt att tänka o känna i de banorna. Men här o nu känns det bara underbart härligt...VAD sägs om DET!!??

Efter en dag som denna, ska jag nu unna mig ett glas rött...ingen "höjdare" att skåla för sig själv men ändock!! Sätta mig på min inglasade balkong o mysa lite, inte helt fel...eller!??

Nu är det Fredag'skväll o jag vill önska "alla därute" en fin kväll med myyys o kärlek i mängder!!
    // TA HAND OM DIG (ER)..!!! ;)) o MÅ GOTT...


Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar