söndag 22 juli 2012

Shoppat....

Underbar känsla att nu ha bil, då man kan bege sig ut...har varit till olika billigare ställen o inhandlat saker man behöver i vardagen! ;)) Frihetskänslan är sååå värdefull...man behöver inte be om hjälp eller spendera halva dagen med att ta sig dit man behöver med buss, vilket är såå himla "tidsödande".
Även gjort små utflykter! Hääärligt...;))

Ja, nu har "alla" de mina landat hemma o de är fullt upptagna med sitt...när man själv sitter här o LÄNGTAR efter att få träffa dem! Känns lite vemodigt, men man får väl ge sig till tål's...;)

Lilleman med familj kommer imorgon Måndag, för att hälsa på...DET ser jag innerligt fram emot...ska bli sååå myysigt att få "hänga" med honom en stund!! Har väl aldrig SAKNAT någon sååå mycket...
Givetvis ska det bli mysigt att få träffa älskade dotter'n min med sambo, MEN lillen är speciell!! ;))

Tidigare idag var jag o hälsade på en hjärte-vän, som jag inte träffat sen någon månad tillbaka...en god vän som står mig nära o det är ömsesidigt...hon blir såå otroligt glad o är så oerhört tacksam när jag dyker upp!
Överraskade henne idag, vilket hade stor påverkan...en härligt underbar person som även är väldigt ensam.
Det värmer i kropp o själ att få glädja denna härliga person!! ;))

För övrigt har det inte hänt något speciellt idag. Kände mig "tvingad" att åtminstånde göra en god gärning, vilket ger mig en del tillbaka o DET har jag lyckats med...vardagen har kännts lite tung o en aning vemodig, då de mina trots allt lever sina liv, vilket är helt normalt...MEN jag får träffa lilleman imorgon (min solstråle) med familj o DET ser jag som sagt verkligen fram emot!! ;))
Köpt en traktor med släp till honom...som han själv kan "trampa runt" med, som jag hoppas han gillar!?

Ser ännu mer fram emot att få träffa "nykomlingen" i familjen, lilla Julie!! Min älskade son's lilla dotter...
Det blir en upplevelse...åhhhh, så myysigt!!;))

Är oerhört tacksam över min underbara familj, vilken jag avgudar! Utan dem vore jag ingenting...De finns där för mig o vi värnar om varandra...Helt underbart!!

Efter denna händelserika dag ska jag nu ta kväller o se fram emot morgondagen! ;))

// Ta hand om dig (er).....



Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar