söndag 15 juli 2012

Strävan efter....

Söndag kväll..tillbringat största delen av dagen ( den vakna delen) med att söka bil på nätet. Eventuellt hittat en äldre begagnad..!? Nuvarande ägare "lovat" hålla den till mig, då hon kommer på Onsdag 18/7 o visar upp bilen...Jättesnällt, då hon bor i Surahammar! Får då ta beslut...hoppas personen i fråga håller sitt löfte!
Litar ej på muntliga löften, från främmande människor, trots att jag inbillar mig att hon menade det hon sa!?

Helgen har annars inte bidragit med något speciellt, annat än tomhet, tystnad, längtan, ensamhet o strävan...imorgon är det Måndag o en ny vecka inleds.
Har inte hört ifrån min son, då det antagligen "är lugnt på fronten"..den beräknade nedkomsten av deras första barn är IDAG!! Planerat att slå dem en signal efter skrivandets stund...

För övrigt är vardagen o livet sig likt...man kommer sig inte riktigt för någonting, då både lust o inspiration lyser med sin frånvaro..:((
Det "tär" att mestadels känna på detta vis..har heller inte förmågan att "förändra"!
I skrivandets stund känns det som om man hela tiden upprepar sig...MEN är inte DET viktigt? "Det sägs" att få ur sig tankar o funderingar, känslor, rädslor,  o att få älta är viktigt för "välmåendet"...vet inte de, inte mår jag bättre, här o nu!!?
Men det ska väl till andra saker också...

Man vill så mycket...men förmår sig inte! VAD göra..?

Ger upp för idag...


Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar