måndag 16 juli 2012

Sen natt....

Åter igen...svårt att koppla av, därav dessa rader! ;))

Efter samtal med älskade sonen, har jag fått erfara att "läget" är under kontroll...inte hänt något! De går bara o väntar...spännande om vilken dag (natt) det kan bli...nu är man verkligen förväntansfull o lite "nervig"!
Det är trots allt deras första barn..(lille sonen's nervösa första gång) Må det bara gå bra...;))

Tankarna går i denna stund till Lilleman, som har det härligt med mamma o pappa i Turkiet...SAKNAR lillen o även resten av familjen..Men de kommer trots allt hem under Lördagen 21/7...LÄNGTAR!!!!!

Min andra goa tjej med familj håller på att renovera i huset samt bygger ett rum på vinden, som "lilltjejen" i familjen ska få ta...ska verkligen bli spännande att få se allt vid tillfälle!!

Hur det än må vara o hur man än mår, har jag en del att SE FRAM EMOT...det "lyfter" en del av all vemod, tomhet o ensamhet, BRA känsla!!
Får ta vara på den o försöka se framåt...

FAMILJEN...tänk vad den betyder!! Finns säkerligen många "där ute" som inte ens har en familj..tragiskt!
Känner många tankar från andra..VARFÖR är hon inte tillfreds o nöjd med DET!??
MEN..hur mycket jag än må uppskatta min familj, är det alla gånger inte så lätt att "tänka" i de banorna..
När man väl hamnat i sin "mörka avgrund", finns det tyvärr inte många positiva tankar som styr..:((

Man får verkligen kämpa mer o mer för var gång man "hamnar där nere"..INTE lätt att "ta sig upp"! Människan klarar mer än många tror..DET har man bitter't fått erfara...men som tidigare nämnt, det blir svårare för var gång...så är det bara!!
Har man en gång "hamnat" där jag är idag, här o nu...är vägen tillbaka ENORMT tung o svår...

Tankarna o funderingarna har denna dag varit många o mörka..MEN det kommer en NY dag med nya
möjligheter!! Försöker intala mig detta så ofta det bara går...en vacker dag kanske allt vänder!

Med dessa rader avslutar jag för denna gång...MÅ GOTT o TA HAND OM DIG (ER)..!

Kram//Annie

Till min familj...LOVE YOU ALL..;))....and miss you all...//Love....<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar