onsdag 18 juli 2012

Känner glädje.....

Den här dagen har inte varit så dum alls..;)) Har nu hittat en begagnad bil, som jag letat o letat...bilens ägare kom o visade upp bilen på eftermiddagen, varpå jag bestämde mig för att slå till, då jag "prutat ner" priset en del. Erbjöd mig att köra hem dem (hade sonen med sig) till Surahammar, där jag blev bjuden på kaffe o en mycket trevlig pratstund..de har en helt underbar altan, på vilken vi spenderade ett par timmar!
Känns som om jag funnit en NY vän...inte illa, inköpt en bil o funnit en vän!! Tillbringade en jättemysig "STUND" med henne o barnen omkring oss ;))

Åhhhh, vad det känns BRA idag...känner mig nöjd o glad!! Händer trots allt inte för ofta..får "suga" på den "karamellen" ett tag framöver ;)

Ingenting hänt på BEBIS-fronten....ännu! Stackars de blivande föräldrarna, de går o väntar o väntar.
Själv går jag "på nålar" här hemma o väntar..men som tidigare nämnt, kommer lilla varelsen när det är dags!

Eventuellt blir det en "tripp" till storsta'n mot veckoslutet, för att träffa mina sötisar (sonen m sambo) o ev vara hundvakt IFALL...samt givetvis även umgås, skulle vara sååå mysigt!!
Får först höra med dem OM det vore ok..;))

Lördagen den 21/7...DÅ kommer Lilleman med familj hem....åhhhhh, vad jag LÄNGTAR!!!! Känner mig sååå upprymd inför deras hemkomst..åhhhh ;))

Har helt glömt bort att äta mat under dagen...hänt så mycket idag! Känner mig verkligen hungrig nu, i skrivandets stund...får nog avsluta för denna gång o stoppa i mig något.

Tackar i tystnad för denna dag...o önskar alla "därute" en fortsatt trevlig kväll!!

// MÅ GOTT

Miiin bil..!!! ;)


Kram// Annie               // Love to you all..

2 kommentarer:

  1. Vilken liten pärla du hittat! :) Grattis mamma!
    Kramis.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! Känns såå himla bra..;)))
    KRAMAR i mängder!

    SvaraRadera