lördag 7 juli 2012

Rastlös...orolig....

Lördag eftermiddag!
Denna dag har gått till att "vimsa" omkring här hemma...kan inte koppla av, inte ens dvd:en har hjälpt!? Vädret gör heller inte dagen bättre, då det är såå otroligt kvaft o klibbigt...
Nej, idag känns ingenting särskilt inspirerande. Det enda positiva som hänt är att en god vän hört av sig genom ett mess, varav jag slog henne en signal...har inte pratat med varandra under en längre period! Blev glad inombords av att få höra ifrån vännen o fick en liten pratstund...vi bestämde att träffas så snart det går!

För övrigt känns det tungt o olustigt idag...vet inte vad man ska ta sig för!?

Hur som helst...du (ni) har kanske kikat in på bloggen o sett en förändring, vilken min goa tjej i Norberg hjälpt till med. Är inte riktigt klara ännu..men det blir nog bra i slutändan ;))

I denna stund går tankarna till Lilleman med familj, då de förmodligen sitter på Arlanda o inväntar sitt flyg till Turkiet...dagen för deras avresa är nu här o jag saknar dem redan!
Må de få två härliga veckor..

Hoppas få spendera lite tid med mina andra barn under sommaren..vilket jag ser fram emot! Barnen är det bästa jag har, de betyder ALLT!!

Ska nu göra ett nytt försök med dvd:en, kika på något man tidigare spelat in. Lite "verklighetsflykt" kan inte skada nu.
Hoppas du (ni) har en fin helg!

// MÅ GOTT

Kram// Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar