torsdag 19 juli 2012

Äntligen lite sommar.....

Idag har man fått känna av sommarvärmen...vilken härlig dag!
Tog mig en tur ut till Björnön, där jag fixade lite med lilla bilen ;)), varpå jag sedan sakta strövade nere vid vattnet...härligt! Satt en stund o filosoferade o njöt av utsikten...begav mig därefter.
Vilken underbar känsla att få sätta sig bakom ratten o njuta av en liten tur...ÄLSKAR att köra bil!! Det är såå värdefullt att nu ha en bil.

Fortfarande ingen BEBIS..."påfrestande nervkittlande, haha!!

Tankarna går även till min lilla solstråle, som snart landar hemma igen...SAKNAR lilleman något enormt o längtar, längtar, längtar!! Bara ett par dagar kvar...åhhhh.

Även denna dag har varit hyfsad...känns lite ensamt i skrivandets stund, MEN vet vad som snart väntar ;))
o då känns ALLT genast mycket bättre..härligt att ha dessa positiva händelser att se fram emot!
DET värmer ända in i själ o hjärta..TÄNK att få må så här mestadels...längesedan!!

Ska nu ta kväller o "bänka" mig vid tv:en.

// Hoppas även att du (ni) haft en skön sommardag...;))  TA HAND OM DIG (ER) !!


Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar