fredag 13 juli 2012

Sen Fredag'skväll...

Har tillbringat en del tid vid datorn..letat bilar..svårt att finna någon som det eventuellt kan vara något med! Även varit in på Facebook för att kopiera en del bilder jag tagit via Instagram..inte någon bild som blivit speciellt bra, men..men!
Sitter nu här IGEN, då man ej funnit ro att eventuellt sysselsätta sig med något..smuttande på en drink, trots ensamhet. Roligare kunde man ha, men får göra det bästa av situationen!
Har messat Lilleman o hans familj o berättat hur mycket jag saknar min lilla solstråle..samt hur mycket jag ser fram emot deras hemkomst!!

Detta är inte lätt...då man sitter här o försöker vara positiv. Oron kryper i kroppen o man känner rastlösheten! I denna stund känns det som att oro'n o lugnet ej vill infinna sig, trots tappra försök att ägna sig åt annat!??
Man gör ALLT för att tänka positivt, MEN det verkar inte fungera...då i denna stund allt känns sååå oerhört meningslöst!! Man vrider o vänder på sig själv...man vill agera annorlunda, positivt..men när inget gör någon skillnad..VAD GÖRA??????

Anstränger mig innerligt för att försöka göra vardagen o livet mer positivt...Finner det sååå enormt svårt o tungt att ensam försöka göra ALLT till det bättre!!
Stundvis känns det bättre...stundvis oerhört meningslöst..:((   
Att om o om igen göra samma misstag, "tar ner" mig totalt...Vill absolut inte utsätta barnen för detta eller be dem om hjälp!! VAD skulle de tycka...VAD skulle de kunna hjälpa med?
De lever sina liv o går igenom vardagliga ting inom sin respective familj...vill absolut inte besvära dem med min vardag..Vill bara att de skall få vara lyckliga o tillfreds "med sitt" !!!

Kära "medmänniskor"...Har DU eller NI några synpunkter gällande mina rader!??
Du, ni..behöver inte kommentera, då ni tidigare inte gjort det!!!!
MEN visst, vore jag ENORMT glad över någon kommentar...;))

// Tar nu kväller efter en tung dag...// TA HAND OM DIG (ER)....!!


Kramar// Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar