tisdag 17 juli 2012

Händelser att se fram emot....;))

Tagit en sväng ner till City för att uträtta några ärenden..då jag skulle ta mig till bussen kom "skyfallet"...blev totalt genomblöt, droppade från hår o kläder...men vadå, det var ändå bara vatten!! ;))
Har nu torkat o satt mig vid dator'n för att "få ner" några rader...

En dag som denna känns det hyfsat...då jag har en hel del positivt att se fram emot! ;)

Man går som på nålar här hemma i väntan på att få höra ifrån älskade sonen, som skulle blivit pappa för allra första gång i Söndags 15/7...lilla "nykomligen" kommer nog när den ska...SPÄNNINGEN ÄR "nervkittlande" ;))  Säkerligen mest för de blivande föräldrarna, som bara går o väntar! Lilla varelsen kommer när den ska o ALLT kommer att bli bra.

Varit i kontakt med min dotter som befinner sig på semester i Turkiet...de har det underbart härligt, att få umgås o njuta gemensamt..skönt att veta! MEN jag ser innerligt fram emot deras hemkomst på Lördag, då LÄNGTAN efter Lilleman är enorm...SAKNAR innerligt min lilla solstråle!!!!
Ska bli såååå härligt att få träffa honom o kramas lite...åhhhhhh!

Har ännu en sak att se fram emot...imorgon kommer en tjej o visar upp sin bil, vilken jag eventuellt är intresserad av...spännande o se hur DET förlöper.

När man nu sitter här i skrivandets stund skiner solen o blå himmel..vilken vändning. Det har verkligen inte varit någon bra sommar ännu..skiftar från dag till dag. Man får väl vara tacksam för de "ljusa" stunderna!!

Trots allt man har att se fram här o nu  är det så tomt , tyst, ensamt...MEN jag kan "ta det", då jag vet VAD som väntar..försöker i alla fall tänka i de banorna.
Uträttat även lite här hemma, dammsugit, moppat golv o skurat "porslinet" i badrum...inga märkvärdigheter, men känns sköt ändå! ;) "Skurat" mig själv också..haha ;)

Nu ska jag fixa lite kaffe, som jag tänkt avnjuta på balkongen...med lite skvallertidningar, alltid roande..

Åter en annan dag....// HA DET GOTT o TA HAND OM DIG (ER)!!



Kram//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar